Wednesday, January 21, 2009

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Selamat Datang ke Blog ‘mamaonlinefrenz‘,
Semuanya bermula dengan minat saya pada benda-benda yang lain dari orang lain. Misalnya sticker kereta Baby On Board.. pada saya agak bosan apabila sticker kereta sama sahaja macam kereta sebelah kita, depan kita, belakang kita.. so saya terpikir,, kenapa tidak saya buat sendiri sticker macam tu.. Jadi saya pun mula buat untuk diri saya sendiri dan keluarga. Dan idea untuk jual ni timbul, atas desakan kawan-kawan dan keluarga. Mereka kata kenapa tak komersialkan aja benda ni.. :) bukan apa,, benda ni agak rumit untuk memprosesnya..kena design,pastu print, pastu laminate, and pastu potong, barulah terhasil benda yang CUTE ni :) . So dengan terhasilnya benda-benda saya ini ingin berkongsi rekaan-rekaan ini dengan rakan-rakan mama saya yang lain yang inginkan kelainan seperti saya..so sesape yang berminat boleh lar ORDER dengan saya..MURAH jek...

TERBARU - BACA
Di samping itu juga kami menawarkan produk terbaru kami, yang mana kami menyasarkan kepada majlis-majlis keraian yang lain, seperti, HARIJADI, BERKHATAN, AKIKAH dan sebagainya.. apa sahaja jenis majlis. Kami menawarkan pelbagai barangan yang unik dan comel, seperti pembalut coklat, tag TQ, paper bag, banner, bunting, kad jemputan, car sticker dan apa sahaja yang anda inginkan.

No comments:

Post a Comment